۶ دستگاه دیالیز خریداری شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بین شهرستانهای استان توزیع شد و مجموع دستگاه‌های دیالیز استان کرمانشاه به ۱۸۹ عدد رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 22 June 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی استاندار به شهرستان صحنه ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های این سفر، گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتیو اقتصادی یکی از اهداف سفرهای شهرستانی استاندار کرمانشاه است.

«وحید محمدی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی، ۲ کارگروه شامل کارگروه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در گروه تنظیم بازار و آرد و نان به مباحث صنفی پرداخته خواهد شد و در کارگروه تسهیل موانع تولید نیز که بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان از هفته گذشته آغاز شده است مشکلات واحدهای اقتصادی احصا و بررسی خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: در این سفر همچنین بازدید از مجتمع بزرگ ایلیا ذرت که یکی از واحدهای اقتصادی بزرگ این شهرستان است و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات غیرفعال است نیز در برنامه استاندار قرار دارد.

محمدی گفت: علاوه بر این بازدید از شرکت ایران خودرو برای توسعه فاز دوم و تکمیل ظرفیت این واحد تولیدی ، بازدید از مشاغل خانگی به عنوان کارگاه های خُرد، بازدید از شهرک صنعتی و بررسی مشکلات توسعه این شهرک، بازدید از روستا بازار و بررسی ایجاد میدان میوه و تره بار این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد به همت همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیران ادارات شهرستان صحنه مشکلات پیش رو در این منطقه رفع شود.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار