سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ٢ کارگروه ویژه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان در صحنه برای رفع مشکلات این شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 22 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، «عبدالوحید محمدی» روز پنجشنبه در حاشیه سفر استاندار کرمانشاه به شهرستان صحنه اظهار کرد: ۲ کارگروه شامل کارگروه تسهیل موانع تولید و تنظیم بازار و آرد و نان در کنار بازدید از واحد‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی تشکیل می‌شود.

وی افزود: در کارگروه تنظیم بازار و آرد و نان به مباحث صنفی پرداخته می‌شود و در کارگروه تسهیل موانع تولید به بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان پرداخته می‌شود.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این سفر بازدید از مجتمع بزرگ ایلیا ذرت که یکی از واحد‌های اقتصادی بزرگ این شهرستان است و هم اکنون به دلیل برخی مشکلات غیرفعال است نیز در برنامه استاندار قرار دارد.

وی گفت: علاوه بر این بازدید از شرکت ایران خودرو برای توسعه فاز دوم و تکمیل ظرفیت این واحد تولیدی، بازدید از مشاغل خانگی به عنوان کارگاه‌های خُرد، بازدید از شهرک صنعتی و بررسی مشکلات توسعه این شهرک، بازدید از روستا بازار و بررسی ایجاد میدان میوه و تره بار این شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدی تاکید کرد: به همت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه و مدیران ادارات شهرستان صحنه مشکلات پیش رو در این منطقه رفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار