استاندار همدان گفت: عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت در همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی استان باید به گونه ای شایسته و در سطح وسیع و با کمک رسانه ها برای مردم بیان شود.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ 27 June 2023

استاندار همدان گفت: عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت در همه دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خصوصی استان باید به گونه ای شایسته و در سطح وسیع و با کمک رسانه ها برای مردم بیان شود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر اینکه مدیران با عملکرد جهادی دستاوردهای خود را منعکس کنند، اظهار داشت: با توجه به انتخابات پایان سال دشمنان می‌خواهند به سلامت، مشارکت و امنیت انتخابات آسیب بزنند و باید تا می توانیم خبرهای امید بخش را منکعس کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان نظام سعی دارند که با سیاه نمایی مشکلات نظام را بزرگ و کارکردها و اقدامات را نادیده و ناچیز جلوه دهد بر همین اساس در جهاد تبیین باید مدیران انقلابی با عملکرد جهادی اقدامات و دستاوردهای خود را تبیین و منعکس کنند.

استاندار همدان از رسانه ها خواست که به عنوان مطالبه از مدیران دولتی گزارش گیری و عملکرد آنها را منعکس کنند.

مقام عالی دولت در استان همدان گفت: از اقدامات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در استان همدان می‌توان در حوزه‌های مختلف به جهاد برای تامین آب شرب همدان، اصلاح الگوی کشت و احیای واحدهای راکد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری اشاره کرد.

وی تاکید کرد که اقدامات دولت‌های گذشته که تنگناها، مشکلات و فشارها کمتر بود با اقداماتی که در شرایط سخت کنونی و در ۲۱ ماه استقرار دولت سیزدهم انجام شده مقایسه شود و برای مردم تبیین شود چه مشکلات کهنه در این دولت گره گشایی شده است.

استاندار همدان گفت: بیان، تکرار و بازگو کردن خدمات دولت سیزدهم در مقابل ترفندهای دشمن وظیفه ما است.

قاسمی فرزاد افزود: یکی از مصوبات این جلسه که موجب گره گشایی بسیاری از شرکت‌های تولیدی می شود این بود که شرکت برق برای تامین کنتورهای بخش خانگی و تولیدی نیاز به تسهیلاتی داشت که پیش نیاز آن ارائه مصوبه ستاد تسهیل به بانک‌ها بود.

وی ادامه داد: ابعاد حقوق بشر آمریکایی باید برای نسل امروز بازگو شود تا با جنایت‌هایی که دولت آمریکا در حق مردم ایران مرتکب شد، آشنا شوند.

استاندار همدان گفت: نظام استکباری برای از پای‌درآوردن نظام انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی فروگذار نبود و نیست.

قاسمی فرزاد افزود: یکی از نمونه‌های بارز این جنایت‌ها حمایت همه جانبه از منافقین کوردل بود که بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

وی گفت: ترور مسئولان نظام اسلامی که بارزترین آن ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ و سپس به شهادت رساندن شهید بهشتی و سایر مسئولین رده بالای کشور بود، تنها بخشی از جنایت منافقین با حمایت آمریکا است.

استاندار همدان ادامه داد: طبق گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هرکسی به سمت این نظام تیری انداخت آواره شد، می‌بینیم که سرانجام منافقان به چه سرافکندگی و خاری افتاده‌اند.

وی ادامه داد: یک شرکت تولیدی به دلیل تحریم‌های ظالمانه و مشکلات گمرگی نتوانست تجهیزات مورد نیاز خود را وارد کشور کند و برهمین اساس سررسید تسهیلاتی که از قبل دریافت کرده بود رسیده بود و تاخیر در پرداخت اقساط داشت.

استاندار همدان گفت: با دعوت از سه بانک عامل ملی، تجارت و صنعت و معدن تقسیط مجدد صورت بدهی صورت گرفت.

قاسمی فرزاد، سومین مصوبه ستاد تسهیل را گازرسانی به مجموعه های تولیدی در بخش کشاورزی اعلام کرد و افزود: معارضانی در مسیر گازرسانی به ۳۳ واحد مرغداری وجود داشت که مقرر شد طی مدت ۶ ماه با مساعدت و پیگیری دستگاه ها رضایت معارضان تامین شود و گازرسانی صورت گیرد.

وی ادامه داد: پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش رونق تولید به یک واحد تولیدی مصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار