کد خبر: ۱۱۱۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ 03 July 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی بابل از ثبت نام 132 واحد مرغداری گوشتی برای جوجه ریزی 2 میلیون و 850 هزار و 240 قطعه در سامانه سماصط این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، محسن‌آهنگری گفت: سه ماهه اول امسال در سامانه سماصط 2 میلیون و 850 هزار و 240 قطعه جوجه ریزی در 132 واحد مرغداری مرغ گوشتی شهرستان بابل  ثبت شد.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه 170 واحد مرغداری مرغ گوشتی در این شهرستان وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد 160 واحد مرغداری گوشتی فعال است.

 

وی افزود: سامانه سماصط سامانه‌ای است که به‌ صورت اختصاصی برای مدیریت وضعیت تولید مرغ طراحی ‌شد و تمامی مرغداری‌های فعال در کشور موظف هستند که از سامانه سماصط با نشانی اینترنتی samasat.ir استفاده کنند.

 

آهنگری با اشاره به اینکه مرغداران در ابتدا برای جوجه‌ریزی در سالن های مرغداری، وارد این سامانه‌ می شوند و روند جوجه‌ریزی خود را به ‌صورت کامل در این سامانه ثبت‌ می کنند، گفت: کارشناسان این مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی بصورت منظم نوع جوجه، وضعیت جوجه‌ریزی و ثبت در سامانه سماصط را مورد بررسی قرار می هند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار