نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: عزم و اراده جمهوری اسلامی برای پاسداری از تمامیت ارضی کشور جدی است و اجازه نمی دهیم هیچ کشوری در این زمینه مداخله کند.
کد خبر: ۱۱۱۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ 14 July 2023

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: وقتی کشورها به حریم حاکمیت یکدیگر ورود پیدا کنند در نقطه مقابل نیز انتظار نداشته باشند ما حاکمیت آن ها را به رسمیت بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: منافع ملی برای ملت ایران اولویت است و دشمن هر کجا که بخواهند این منافع را به خطر بیندازند بی پاسخ نخواهند ماند.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تبلیغات به حوزویان بیان کرد: حوزویان، دانشگاهیان، هیات ها و مداحان در جهت تولید محتوای اثرگذار و ارزشی تلاش کرده و راه را برای تبلیغات سوء دشمنان ببندند.

وی با اشاره به نکاتی در مورد امام عصر (ع) از زبان یکی از دانشمندان اروپایی بیان کرد: در میان تمام مذاهب الهی تنها شیعه است که مکتبی حیات بخش و قابل عرضه دارد و حضرت ولی عصر (عج) به عنوان واسطه خلق و خالق، عالم هستی را مدیریت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به بحث حجاب و عفاف بیان کرد: کسانی که امر به معرف و نهی از منکر می کنند وظیفه دارند در مقابل ناهنجاری‌ها ایستادگی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: امربه معروف فقط موعظه نیست و فردی که عامدانه کار منکری را انجام می دهد را باید امر به معرف و نهی از منکر کرد و این مهم فقط در حجاب خلاصه نمی شود.

وی تاکید کرد: اگر در زمینه های مختلف کم کاری و اجحافی صورت می گیرد باید امر به معروف و نهی از منکر کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اختیارات شورای نگهبان بیان کرد: نماینده مردم بودن نیاز به شایستگی دارد و اگر فردی شاخصه های لازم برای داشتن مسئولیت نمایندگی را نداشته باشد، صلاحیت آن مورد تایید نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار