معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از تغییر کاربری ۸۱ هکتار از اراضی دزفول و اندیمشک در کمیسیون ماده ۵ به منظور تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۶۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 25 July 2023

شبنم کوچک پور با اشاره به برگزاری کمیسیون ماده ۵ شهرهای دزفول و اندیمشک اظهار کرد: با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان جلسه کمیسیون ماده ۵ شهرهای اندیمشک و دزفول برگزار شد تا نسبت به تغییر کاربری برخی از اراضی دو شهرستان اقدام شود.

وی افزود: در این زمینه با توجه تصمیمات اتخاذشده در مجموع حدود ۳۴ هکتار از اراضی شهرستان اندیمشک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تغییر کاربری داده شد.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: بیش از ۴۷ هکتار از اراضی شهرستان دزفول نیز به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن و با هدف تامین اراضی این طرح تغییر کاربری داده شد.

کوچک پور ادامه داد: همچنین در جلسه کمیسیون ماده ۵ دزفول طرح تفکیکی ۱۳ هکتار از اراضی این شهرستان مصوب شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: برای پیشبرد این طرح در معاونت شهرسازی جلسات ویژه و خارج از نوبت برگزار می‌شود.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد تا مشکلی برای تامین اراضی مورد نیاز اجرای طرح وجود نداشته باشد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار