مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۹۰۰ نخبه علمی، فرهنگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان کرمانشاه حمایت می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۱۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 26 July 2023

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مددجویانی که در زمینه‌های علمی، ورزشی، فرهنگی، قرآنی و هنری استعداد‌های خاصی دارند، کمک‌های ویژه‌ای از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت می‌کنند.

وی افزود: حدود ۱۶ میلیارد ریال در راستای حمایت از نخبگان در طی سال جاری اختصاص داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: در خصوص هنرمندان، نویسندگان و افرادی که در زمینه قرآنی، ورزشی و حوزه‌های دیگر مهارت دارند تا جایی که اعتبار مالی بنیاد اجازه بدهد، حمایت‌های خاص مادی و معنوی در زمینه استعداد آن‌ها به عمل می‌آید.

ترکمانه گفت: از نخبگانی که طرح یا پژوهشی داشته باشند و یا در کنفرانس‌های مختلف ملی یا بین المللی مقاله‌ای برای ارائه داشته باشند حمایت می‌کنیم که بتوانند زمینه نخبگی خود را توسعه بدهند.

به گفته وی در استان کرمانشاه ۹۰۰ نخبه علمی، فرهنگی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در زمینه‌های استعداد خود حمایت می‌شوند.

وی حمایت از نخبگان را در زمینه‌های مادی و معیشتی عنوان کرد و گفت: کمک‌های مادی در قالب وام کمک به اختراعات، تجهیز وسایل مورد نیاز در رشته‌های مختلف است و هدایایی هم به این نخبگان تعلق می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار