کد خبر: ۱۱۱۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ 02 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حضور کاروان ایران در سی‌و‌یکمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین، با برگزاری مسابقات مختلف برای دانشجویان ایرانی در رشته‌های ووشو تالو، تیراندازی و پومسه پیگیری شد. 

کسب سکوی سوم مسابقات تکواندو دانشجویان جهان توسط دانشجوی دانشگاه مازندران  

 

       بر اساس این گزارش، در ادامه این مسابقات، مرتضی زنده‌دل دانشجوی دانشگاه مازندران موفق شد در رشته تکواندو سبک پومسه بر سکوی سوم دانشجویان جهان بایستد و مدال برنز این دوره از مسابقات را به گردن آویزد.

       ضمنا تیم سه‌نفره پومسه‌رو ایران با حضور مرتضی زنده‌دل، سیدعلی موسی‌نیا و رضا جلالی‌فر موفق شدند عنوان سوم تیمی را نیز در این رویداد جهانی به خود اختصاص دهند.

       مرتضی زنده‌دل در مرحله نیمه‌نهایی بخش انفرادی جوانان یونیورسیاد چین با نمایندگانی از کشورهای چین، فرانسه، آلمان، کلمبیا، ویتنام، چین تایپه، تایلند، مالزی، ترکیه، کره جنوبی و هنگ‌کنگ به رقابت پرداخت.

       یادآور می‌شود: سی‌و‌یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مرداد 1402 در چنگدو چین برگزار می‌شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

       شایان توجه است: فعالیت‌های ورزشی مرتضی زنده‌دل در دانشگاه مازندران، زیر نظر استاد حسین رهبانی مربی تیم دانشگاه مازندران قرار دارد. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار