هم اکنون اقامتگاههای همراه بیمار در بیمارستانهای شهید دستغیب ، علی اصغر (ع) ، زینبیه ، قطب الدین و حافظ ایجاد شده و طی سال گذشته 100 هزار نفر شب به همراهان بیمار در این مکانها خدمات رسانی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 14 October 2015
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: خیرین فارس با احداث اقامتگاههای همراه بیمار در بیمارستانهای با حجم مراجعین بالا گامی ارزنده در راستای کرامت انسانی برمی دارند.

تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر علی اکبر رامجردی اظهار کرد: وضعیت نامطلوب اقامت همراهان بیمار شهرستانی در اطراف بیمارستانهای شهر شیراز مجمع خیرین را برآن داشت تا با ایجاد اقامتگاهای همراه بیمار از آلام خانواده های بیماران بکاهد.

وی افزود: هم اکنون اقامتگاههای همراه بیمار در بیمارستانهای شهید دستغیب ، علی اصغر (ع) ، زینبیه ، قطب الدین و حافظ ایجاد شده و طی سال گذشته 100 هزار نفر شب به همراهان بیمار در این مکانها خدمات رسانی شده است.

رامجردی ادامه داد: اقامتگاههای همراه بیمار در بیمارستانهای شهید فقیهی و بیمارستان آنکولوژی امیر نیز با همت خیرین در حال ساخت است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: اقامتگاه همراه بیمار مشترک بین بیمارستان سید اسماعیل امتیاز و چمران با مشارکت یک فرد نیکوکار بنام بهنام مرزبان در زمینی به وسعت 350متر مربع ودر سه طبقه نیز امروز(چهارشنبه ) کلنگ زنی شد.

وی افزود: این خیر برای اقدامات اجرایی اولیه این اقامتگاه دو میلیارد ریال پرداخت کرده تا پروژه گامی رو به پیش بردارد.

رامجردی اضافه کرد: اقامتگاه همراه بیمار در مجموعه خدماتی شهری قرار دارد و خیرین برای حمایت از بیماران نیازمند و کاستن بار آنها در این مسیر گام برداشته اند.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: شایسته است که مسوولان و سازمانهای مرتبط حمایت از خیرین را با روان سازی امور دنبال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار