تابناک هرمزگان- استاندار هرمزگان طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۱۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 07 August 2023

به گزارش تابناک هرمزگان//


بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

سلام و درود بر تلاشگران عرصه قلم و پیشگامان حوزه خبر و اطلاع رسانی؛
هفدهم مرداد یادآور سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه خبرواطلاع‌رسانی، شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که تا آخرین لحظه حیات خود دست از رسالت خطیر اطلاع رسانی برنداشت و در نهایت در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.
جامعه خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با روشنگری خود می توانند در راستای هدایت افکار عمومی نقش مهمی ایفا کرده و راه پیشرفت جامعه را هموارتر کنند و تلاش صادقانه اصحاب رسانه در پوشش اخبار و رویدادهای مختلف به منظور ارتقاء سطح آگاهی اقشار مختلف مصداق بارز خدمت ارزشمند می باشد و همواره سزاوار تقدیر است.
قداست قلم در آموزه های دینی دارای چنین اهمیتی است که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده و می‌فرماید: «ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ؛ نون سوگند به قلم و آنچه می‌نويسند» و این حکایت از نقش تاثیر گذار اصحاب رسانه دارد که با قلم خود به تبیین برای مردم می پردازند.
اینجانب برخود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان، مدیران محترم رسانه ها، فعالان حوزه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی را برای شما عزیزان خواستارم.

مهدی دوستی -استاندار هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار