نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان روز هفدهم مرداد همزمان با روز خبرنگار توئیتی منتشر کرد که موضوع آن قابل توجه و خطاب به مسوولان بود.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 08 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه شنبه در توئیتی با اشاره به آیه «ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُون؛ نون، سوگند به قلم و آنچه می ‏نویسند» از سوره «قلم» افزود: نخستین گام در تکریم اصحاب خبر، افزایش سعه‌صدر مسئولان در برابر صراحت کلام آن‌ها است.

در این بخش متن توئیت «سعه صدر» هشتگ شده بود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در متن این توئیت، درباره نقش و اهمیت جایگاه فعالیت اهالی رسانه و تاثیر کار خبرنگاران، افزود: خبرنگاران و اهالی قلم یکی از عناصر راهبردی جهاد تبیین هستند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان که سال ۱۳۷۷ همراه با دیپلمات‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران شهید شد، در تقویم رسمی کشور روز خبرنگار نامگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا و طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مجموع خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، انجمن خبرنگاران و پذیرفته‌شدگان در سامانه جامع رسانه‌های کشور در این استان کمتر از ۲۰۰ نفر است.

سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

برچسب ها: سمنان ، تویتتر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار