دیدار امام جمعه محترم بابلسر و اعضای بسیج رسانه با خانواده شهید باغبانی
بنا داریم پیش از برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران نشستی با حضور خبرنگاران رسمی و بسیج رسانه با مسئولان داشته باشیم تا افراد موجه به این جلسات دعوت شوند و چارچوب مشخصی برای خبرنگاران تعریف شود و به یک جمع بندی صحیح برسیم
کد خبر: ۱۱۱۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹ 09 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته بمناسبت روز خبرنگار، نشست صمیمی اعضای بسیج رسانه و امام جمعه محترم شهرستان بابلسر و حضور مهندس صیادیان شهردار بابلسر برگزار شد. 


 

بر اساس این گزارش ، حجت‌الاسلام قلی پور در ابتدا ضمن خوشامدگویی به اعضای رسانه مطبوعات ، روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت و اظهار داشت که تقدیر از خبرنگاران بابلسر در روز شهادت تنها شهید رسانه بابلسر (شهید باغبانی) در روز ۲۸ مرداد برگزار می گردد. 

نشست صمیمی اعضای بسیج رسانه و امام جمعه محترم شهرستان بابلسر+ تصاویر  

در ادامه این نشست سیدعلی حسین زاده، مسئول بسیج رسانه شهرستان بابلسر به ارائه مطالبی درباره روز خبرنگار، به مشکلات خبرنگاران و اعضای بسیج رسانه اشاره کرد .

سپس چند تن از اعضای بسیج رسانه حاضر مطالب خود را مطرح کردند و حجت‌الاسلام محمد اسماعیلی قلی‌پور، امام جمعه شهرستان بابلسر، ضمن تبریک فرار رسیدن روز خبرنگار با بیان اینکه از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه شما خبرنگاران در عرصه رسانه تقدیر و تشکر دارم، گفت:

خبرنگاران مجاهدان عرصه اندیشه، قلم و شکوفایی در جامعه هستند.

امروزه در دنیا نقش خبرنگاران در توسعه فرهنگی، آگاه‌سازی و تحول فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و افزایش امید و اعتماد عدالت در بین مردم بر هیچکس پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام قلی‌پور با اشاره به نقد منصفانه تصریح کرد:

ممکن است که نقد ما مثبت نباشد، اما باید منصفانه باشد و در کنار نقد مطرح شده، توضیحاتی جهت قانع شدن نقد شونده ارائه شود. البته توضیحات باید کامل باشد.

امام جمعه شهرستان بابلسر از برگزاری روز تجلیل از خبرنگاران بابلسر خبر داد و بیان کرد:

با توجه به سالروز شهادت شهید باغبانی شهید مدافع حرم عرصه رسانه شهرستان بابلسر در سال گذشته تصمیم بر این گرفته شد که روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران در ۲۸ مرداد ماه سالروز شهادت شهید باغبانی در بابلسر برگزار شود. 

امام جمعه محترم بابلسر در ادامه بیان داشت: بنا داریم پیش از برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران نشستی با حضور خبرنگاران رسمی و بسیج رسانه با مسئولان داشته باشیم تا افراد موجه به این جلسات دعوت شوند و چارچوب مشخصی برای خبرنگاران تعریف شود و به یک جمع بندی صحیح برسیم .

ایرادات باید مطرح شود و حرفهای دوستان را باید بشنویم.

حجت‌الاسلام قلی پور با اشاره به شیطنت‌های آمریکای جنایت کار اظهار داشت که در زمان اغتشاشات این کشور ۴۰۰ میلیون دلار برای افراد فریب خورده هزینه کرد ولی ره به جایی نبرد . 


 

 

دیدار امام جمعه محترم بابلسر و اعضای بسیج رسانه از خانواده شهید هادی باغبانی شهرستان بابلسر
 پس از نشست در دفتر امام جمعه ، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ قلی‌پورامـام‌ جمعـه‌ شهرستان بابلسر و صیادیان شهردار بابلسر بااعضای‌ بسیج‌رسانه‌ شهرستان بابلسر از خانواده شهید هادی باغبانی دیدار  داشتند . 


 

 


شهید هادی باغبانی در تاریخ تولد: ۱۵ شهریور ماه ۱۳۶۲ در روستای دار بدین روشن بهنمیر  از توابع شهرستان بابلسر به دنیا آمد . 

نشست صمیمی اعضای بسیج رسانه و امام جمعه محترم شهرستان بابلسر+ تصاویر  


تعداد فرزند : یک فرزند دختر به نام رضوانه
تحصیلات این شهید : کارشناسی ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد بوعلی
پیشه : کارگردان و مستندساز 

 


 


شهید باغبانی در دومین سفر خود به سوریه در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، با شدت گرفتن درگیری‌ میان گروه های تکفیری با نیروهای سوری در مناطق شهر دمشق بدست تروریست‌های تکفیری جبهه النصره و جنایتکاران سلفی طالبان به شهادت رسید .  

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 



 
 
 
 
 

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار