مدیر ورزش و جوانان جوانرود خبر داد؛
مدیر ورزش و جوانان جوانرود گفت: ورزش و جوانان شهرستان جوانرود دارای ۳۸ هیئت ورزشی در ۲ بخش ورزشی آقایان و بانوان است که سالن‌های ورزشی هر روزه از ساعت هشت صبح الی یک بعد از ظهر به صورت مستمر پذیرای پنج هزار ورزشکار است.
کد خبر: ۱۱۱۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 12 August 2023

بایر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به کاهش چشم‌گیر بیماری کووید ۱۹ که نزدیک به ۲ سال به طول انجامید، ورزشکاران جوانرودی در میادین ورزشی خوش درخشیدند و قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی تحویل استان و کشور دادند.

وی افزود: امسال حدود ۶ ورزشکار در بخش آقایان و بانوان در آستانه ورود به تیم ملی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شاهین برزگر فرد در فوتبال ناشنوایان، زیلان مرادی در فوتسال بانوان، هیوا نادری در حوزه بوکس و پرویزی در فوتبال بانوان اشاره کرد.

مدیر ورزش و جوانان جوانرود تصریح کرد: امسال اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود ۱۰ کارگاه ورزشی، آسیب‌های اجتماعی، ازدواج، اعتیاد و همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌ سواری و مناسبت‌های مختلف از جمله هفته عفاف و حجاب و سالروز فتح خرمشهر را برگزار کرده است.

وی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود میزبان مسابقات مختلف ورزشی از جمله پاورلیفتینگ و تیم‌های مختلف ورزشی مانند کشتی خصوصا کشتی فرنگی بوده که در این حوزه مدال آور بوده‌ایم و در رشته کنگ فو نیز همیشه قهرمان و نایب قهرمان بوده‌ایم.

وی گفت: ۱۴ خانه ورزش در روستاهای بخش مرکزی و کلاشی راه اندازی کردیم اما با توجه به کمبود اعتبارات ورزشی نیاز است مسئولین دستگاه‌های ورزشی و خیرین ورزشی پای کار بیایند چرا که ورزشکاران نیازمند کمک، همدلی و مساعدت مالی هستند.

این مسئول بیان کرد: افراد مختلفی در مزایده‌های ورزشی شرکت می‌کنند که حتی در میادین ملی و کشوری نبودند و سخنی در حوزه ورزش برای گفتن ندارند اما در مزایده‌ها با پول‌های کلان برنده می‌شوند که به دلیل منافع شخصی هزینه‌های ورزشی را بالا می‌برند و توان ورزشکاران ما برای پرداخت مبالغ کم است.


به مزایده گذاشته شدن استخر جوانرود با مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال به صورت ماهانه

 

وی ادامه داد: آخرین مورد استخر شهرستان جوانرود است که امسال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه طبق کارشناسی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مزایده گذاشته شد که طبق خبرهای شنیده شده نفر اول با مبلغ ۸۳۰ میلیون ریال برنده این مزایده شده که این موضوع هزینه‌های ورزشی را بسیار بالا می‌برد و اداره ورزش و جوانان شهرستان هیچ نقشی در مزایده‌ها ندارند.

محمدی خاطر نشان کرد: از مدیران ارشد استان کرمانشاه خواستاریم این موضوع را هر چه بیشتر مورد بازنگری و رسیدگی قرار بدهند که هر فردی با هر قیمتی در این مزایده ها شرکت نکند، یا موضوع مزایده اماکن ورزشی حذف شود و یا حداقل اولویت با هیئت‌های ورزشی باشد.

وی ادامه داد: چرا که این مبالغ مستقیماً به حساب خزانه می‌رود که درصدی از این مبالغ باید به شهرستان بازگردد اما امسال هیچ بازگشتی نداشتیم.

 

ساخت اماکن ورزشی جدید در شهرک‌های تازه احداث شده

 

محمدی تاکیدکرد: با توجه به اعلام اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص هزینه ورودی استخر یا سالن‌های ورزشی طبق نامه هیئت وزیران قیمت و رتبه‌بندی مشخص شده در سال جاری هیچگونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم.

این مسئول در ادامه گفت: در بحث جانمایی‌ها توسط ادارات ذیربط مانند فرمانداری و شهرداری که تقسیم بندی‌ها مشخص می‌شود برای ایجاد اماکن ورزشی در شهرک‌های جدید اقدامات لازم صورت گیرد که در هر شهرک جدید یک فضا به عنوان مکان ورزشی احداث شود و در سال جاری تنها یک سالن سقف کوتاه در دست اقدام است که آماده کف پوش شدن است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار