مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از افتتاح 11 پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ‌بر 257 میلیارد و 143 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 14 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، جمال فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی به مناسبت هفته دولت امسال با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۷ میلیارد و ۱۴۳ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه نصب ۴۵ دستگاه تابلو کنترل‌پذیری از راه دور برای تجهیزات هوشمندسازی شبکه با اعتبار ۹ هزار و ۵۳۰ میلیون ریال و پروژه نصب یک دستگاه اتوبوستر تثبیت‌کننده و تقویت ولتاژ با تعویض ۱۹۰ دستگاه تابلو لوازم اندازه‌گیری در راستای اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه به ارزش بالغ‌بر ۷۸ میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های آماده‌شده هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ادامه داد: پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل بیش از ۲۱ هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در این شهرستان و روستا‌های شاهرود با مبلغ بیش از ۶۲ میلیارد ریال و پروژه اصلاح و بهینه‌سازی و تبدیل بیش از ۱۱ کیلومتر شبکه فشارضعیف سیمی به کابل خودنگهدار در روستا‌های ابر، قلعه آقا و علی‌آباد این شهرستان با اعتباری معادل پنج میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال ازجمله پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی قابل‌افتتاح به شمار می‌رود.

فرخ‌زاده اضافه کرد: پروژه‌های توسعه و احداث با اهداف افزایش ظرفیت پست هوایی عمومی در شهرستان شاهرود در روستای دهملا، تبدیل ۶۰۰ متر شبکه فشارمتوسط زمینی روغنی به کابل کراس لینک برای کابل‌کشی خیابان شهدا از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح برای هفته دولت در این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های احداث ۲ هزار و ۵۹۵ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی و سه دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۲۷۰ کیلوولت آمپر برای تأمین برق پروژه‌های منازل سازمانی و تأمین زیرساخت‌های طرح ملی مسکن این شهرستان و شهر بیارجمند به ارزش ۲۵ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال به شمار می‌روند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

برچسب ها: شاهرود ، هفته دولت ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار