یک فعال سیاسی و عضو جبهه انقلاب استان گلستان گفت: تعداد بالای نامزدهای انتخابات، مقدمه حضور گسترده مردم پای صندوق‌ها است.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 14 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگویی در گرگان اظهار کرد: موضوع انتخابات همیشه برای کشور ما یک موضوع مهم و حیاتی بوده و ایران جزو معدود کشور‌هایی است که در آن مردم سالاری به معنای واقعی اتفاق می‌افتد.

این فعال سیاسی و عضو جبهه انقلاب استان گلستان ادامه داد: کسانی که علاقمند به نظام و کشور هستند و همچنین وطن خود را دوست دارند ضرورت دارد که در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وی افزود: لازم است از کسانی که خود را در معرض انتخابات قرار داده و نامزد شدند تشکر کنیم که الحمدلله امسال استقبال بسیار خوب بوده است.

طاهری بیان کرد: شمار بالای نامزد‌ها می‌تواند مقدمه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها باشد.

این فعال سیاسی گفت: ما به عنوان مردم وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و مسئولان هم نسبت به دغدغه‌های رهبری در موضوعاتی همچون مشارکت بالای مردم، رقابتی بودن، سلامت انتخابات، امنیت و ... وظیفه دارند.

وی متذکر شد: لازم است فعال سیاسی مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند تا نتیجه‌اش تشکیل مجلسی باشد که نسبت به مجالس قبلی مفیدتر و سودمندتر برای کشور و نظام و مردم باشد.

برچسب ها: گرگان ، گلستان ، انتخابات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار