مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه:
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: خدمات بیمه‌ای به زوار اربعین حسینی امسال ٧٠ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۲۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 15 August 2023

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بیمه زائران اربعین امسال تحت پوشش بیمه‌ میهن است و این بیمه طرف قرارداد برای ارائه‌ خدمت به زائرین است.

وی افزود: زائرین برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای لازم است به «سامانه‌ی سماح» مراجعه کنند و تا آخرین مرحله‌ ثبت‌نام پیش بروند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: پوشش بیمه‌ای بیمه‌شدگان در مسیرهای هوایی از زمان ورود به کشور عراق و در مسیرهای زمینی از فاصله‌ ۱۰۰ کیلومتر پیش از پایانه‌های مرزی رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و در طول مدت اقامت در کشور عراق ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: پوشش خدمات بیمه‌ای ۲ روز بعد از ورود به کشور خاتمه می‌یابد و هزینه‌ بیمه‌ زائران اربعین امسال در روند ثبت‌نام در سامانه‌ سماح حداقل پرداخت ۳۵ هزار تومان است.

این مسئول گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۲ برابر شده و بنابر بیان رئیس ستاد اربعین خدمات بیمه‌گر نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: شرط تسهیلات اربعین و دریافت گذرنامه‌‌ ویژه اربعین، ثبت‌نام در سامانه‌ سماح است.

کریمی خو تأکید کرد: مرزهای خسروی، مهران، شلمچه، چذابه، تمرچین و باشماق به روی زائران باز است، در اربعین امسال مرز خسروی و تمرچین به طور شبانه‌‌روزی فعالیت خواهند کرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار