فرمانده انتظامی ملایر گفت : به واسطه فعالیت‌های امنیتی که انجام می‌شود، مردم نسبت به نظام ولایت و رهبری خوش‌بین می‌شوند و تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ 16 August 2023

به واسطه فعالیت‌های امنیتی که انجام می‌شود، مردم نسبت به نظام ولایت و رهبری خوش‌بین می‌شوند و تکلیف مهم امروز رسانه‌ها، امیدآفرینی و تقویت امید در جامعه و مشارکت عمومی است.

 به گزارش تابناک همدان از ملایر : "سرهنگ احمد ساکی" فرمانده امتظامی ملایر در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار کرد : اصحاب رسانه در جلب اعتماد مردم به نظام و انقلاب و تنویر افکار عمومی نقش مهمی دارند و امنیت ذهنی در جامعه مرهون زحمات اصحاب رسانه است.

وی بیان کرد : دشمنان از همه توان خود برای ضریه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کردند و برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان باید مجهز به سلاح ایمان و سواد رسانه‌ای مجهز باشیم.

ساکی تصریح کرد : امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا و رهبرین انقلاب اسلامی هستیم و شهادت سرهنگ شهید "علی میرزایی" در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، نتیجه فرهنگ عاشورایی و مهدوی است.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه گفت : شهادت شهید میرزایی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نشان داد که ملت ایران پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستاده‌اند و حمایت قاطعانه خود را از نظام، انقلاب و رهبری و مکتب امام حسین(ع) در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید  نشان دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود، نظام و انقلاب را بیمه کردند و شهادت شهید میرزایی و سایر شهدا در امتداد شهدای دشت کربلا است، خاطر نشان کرد : ملت ایران و رزمندگان با فرهنگ و مکتب حسینی به جنگ با اشرار می‌روند.

وی با اشاره به درخشش شهید میرزایی در ماموریت‌های مبارزه با مواد مخدر، یادآور شد : سال گذشته یک جنگ ترکیبی علیه نظام و ملت ایران شکل گرفت و دشمنان قصد براندازی و ناکارآمد جلوه دادن نظام را داشتند، اما تمام توطئه‌های آنها نقش بر آب شد.

ساکی اضافه کرد :نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته با وجود تمامی تهدیدها و توطئه‌ها، قدرتمندتر از گذشته روی پای خود ایستاده و هرگز اجازه تعرض به دشمنان نمی‌دهیم

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اقدمات نیروی انتظامی ملایر در سال جاری عنوان کرد : به صورت هفتگی طرح‌های مبارزه با مواد مخدر اجرا می‌شود، که در چهار ماهه امسال یک‌هزار و ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت مزاحم توقیف شد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷۰ درصدی افزایش را شاهد هستیم.

ساکی به اجرای طرح امنیت محله‌محور به صورت هفتگی، اشاره کرد و گفت : برای اجرای هر چه بهتر این طرح و امنیت محله، از ظرفیت معتمدین، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، ادارات و اصحاب رسانه استفاده می‌کنیم.

فرمانده انتظامی ملایر از کاهش ۲۵ درصدی وقوع قتل در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد و افزود : در نزاع و درگیری فردی نیز ۳۰۰ درصد کاهش داریم.

وی اظهار داشت : در چهار ماهه امسال ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل، میزان کشفیات یک درصد افزایش داشته و در مدت یاد شده تصادفات فوتی درون شهری ۵۰ درصد و فوتی برون شهری نیز هشت درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

 ساکی اعلام کرد :  با اشاره به اینکه  وضعیت برقراری امنیت در این شهرستان در سطح بالایی بوده دستگیری متهمان فراری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۸ درصد افزایش و رشد دو برابری داشته است.

وی در ادامه گفت : در چهار ماه نخست امسال  یک تُن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعت در این شهرستان  کشف شده که  میزان کشفیات مواد مخدر در چهار امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار