رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در آستانه هفته دولت ۴۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان تقدیم گردید.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 22 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: در آستانه هفته دولت ۴۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان تقدیم گردید.

 

اهدا ۴۰سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قائمشهر  

وی در مراسم توزیع ۴۰سری جهیزیه که در مصلی نمازجمعه قراخیل برگزار شد گفت: در سال گذشته ۱۱۱سری جهیزیه به ارزش ۳۲میلیاردو ۷۰۰میلیون تومان و در سال جدید ۵۲سری جهیزیه و ۱۱هدیه به داماد به ارزش ۲میلیاردو ۶۵۰میلیون تومان تقدیم این عزیزان گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان حدیثی از امام صادق (ع) که می‌فرمایند: ((کسی که امکان ازدواج مجردی را فراهم نماید از کسانی است که در قیامت مورد لطف و رحمت الهی قرار می‌گیرد.)) بیان کرد که امروز یکی از مهمترین عامل ترس از ازدواج جوانان، هزینه‌های زیاد شروع زندگی می‌باشدو در این شرایط که جوانان توانایی پرداخت هزینه‌های بالا برای شروع زندگیشان را ندارند تهیه جهیزیه می‌تواند برای شروع زندگی زوجین بسیار مثمر ثمر باشد.

یعقوبی در ادامه با بیان اینکه، کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمات ارائه می‌دهد گفت: از خَیِّرین و نیکوکاران، از مولایی فرماندار شهرستان قائمشهر که همواره حامی کمیته امداد و نیازمندان می‌باشند تقدیر و تشکر بعمل می‌آورم.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان قائمشهر ۵۴۱۱ خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار