هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند صادر شد:
کد خبر: ۱۱۲۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 23 August 2023
به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به جامعه شریف کارمندان به خصوص یاوران علمی دانشگاه‌ مازندران تبریک گفت. 
پیام تبریک رییس دانشگاه مازندران به کارمندان شریف دانشگاه‌  

       در متن این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

       هفته دولت، یادآور رشادت‌ها و فداکاری‏‌های فرزندان پاک‌سرشت و غیور انقلاب و زنده‌کننده ایام پرشور خدمت‌گزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

        تاریخ سراسر پرافتخار و غرورآمیز ایران اسلامی، همواره شاهد ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های دلاورمردان راست‌قامت و پیشانی‌بلندی بوده که غیر از رضای خدا هیچ نمی‌دیدند و تنها هدف‌شان، خدمت به خلق‌الله و اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بوده است.

        بی‌تردید همه ما می‌بایست با پیروی از ویژگی‌های بارز اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، ایشان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از کردار و رفتار این شهیدان والامقام و تلاش و کوشش در راه اعتلای میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت انقلابی و نظام مقدس اسلامی، با توجه به ماموریت اصلی‌مان که ارتقای دانش و پژوهش و اجرای برنامه توسعه آموزش عالی و هم‌چنین تحقق گام دوم انقلاب است، گام برداشته و زمینه تربیت نسل جوان انقلاب در جهت پیشرفت روزافزون کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

       این‌جانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به‌ویژه کارمند شهید دانشگاه مازندران - شهید کاووسی-، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمامی دولت‌مردان و یاوران علمی خدوم و متعهد دانشگاه مازندران تبریک گفته، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

       ضمنا یاد و خاطره تمامی کارمندان عزیزی که سالیان سال برای پیشرفت و توسعه و آبادانی دانشگاه مازندران تلاش کردند و اکنون بنا به مشیت الهی، زیر خروارها خاک، آرمیده‌اند را  نیز گرامی داشته و برای شادی روح‌شان صلوات می‌فرستیماللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم.

 

 

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار