مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: ۵۰ پروژه ورزشی نیز آماده افتتاح و کلنگ زنی است.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 26 August 2023

حمید بنی تمیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی خدمات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است.

وی افزود:مهم‌ترین وظیفه مسئولان تلاش برای کارآمدی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: با همکاری هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دولت متناسب با ایام اربعین در استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: به یمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت استاندار و وزیر ورزش، استان خوزستان پیشرفت چشمگیری در توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی داشته است.

بنی تمیم بیان کرد: به مناسبت هفته دولت ۲۸ پروژه ورزشی در شهرستان های امیدیه، اهواز، ایذه، مسجدسلیمان، رامهرمز، سوسنگرد، هندیجان، ملاثانی، حمیدیه، بهبهان، شوشتر و دزفول به بهره برداری خواهند رسید.

وی اضافه کرد: همچنین مراسم کلنگ زنی ۲۲ پروژه ورزشی در شهرستان های امیدیه، حمیدیه، ماهشهر، هندیجان، بهبهان و دزفول در همین هفته انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز ۸۰ برنامه از جمله همایش کوهپیمایی خانوادگی، همایش پیاده روی قدم به قدم تا حرم، مسابقات ورزشی کارکنان دولت و همایش دوچرخه سواری در شهرستان ها پیش بینی شده است. ضمن این که مسابقات مختلف ورزشی نیز در بخش قهرمانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه دیدار جامعه ورزش و جوانان با خانواده معظم شهدا، تجدید بیعت با ولایت و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با ائمه جمعه را از برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده در هفته دولت دانست.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار