عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: صنایع استان کرمانشاه نیازمند حمایت و توجه ویژه از سوی مسئولین است.
کد خبر: ۱۱۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 26 August 2023

صنایع کرمانشاه نیازمند حمایت استبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد رشیدی عصر امروز (شنبه) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: اقتصاد دستوری و دستورهای غلط اقتصادی به کشور ما آسیب رسانده است.

وی افزود: هر سال مقام معظم رهبری به حمایت از تولید تاکید می‌کنند اما با شرایطی که در اقتصاد دستوری وجود دارد و تصدی‌گری و ورود دولت به اقتصاد چیزی جز اقلیت در حوزه تولید و اقتصادی نداشتیم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشت مردم تصریح کرد: تا از اقتصاد دولتی و دستوری خارج نشویم اوضاع تغییر نمی‌کند.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد تحول در وضعیت اقتصادی موجود، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای در سنقر با ایمیدرو امضا شد که متن تفاهم‌نامه مبلغ یازده هزار میلیارد تومان است.

رشیدی گفت: نیروگاه کرمانشاه نیازمند حمایت است که اگر انرژی تولید کند برای صنایع استان و مازاد آن را برای صنعت در نقاط دیگر ایران به کار می‌گیریم.

وی با بیان اینکه نیروگاه تحولی در استان کرمانشاه ایجاد می‌کند، افزود: از مسئولیت‌های ایدرو و ایمیدرو تلاش برای محرومیت زدایی و اشتغال استان کرمانشاه است که در این زمینه ضعف جدی وجود دارد.


انتهای پیام/ک

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار