نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به درخشش رشته فوتبال ساحلی در سمنان گفت: تقویت فوتبال ساحلی در سمنان به حمایت و سرمایه‌گذاری بیش از پیش مسؤولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 27 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فوتبال یکی از فراگیرترین رشته‌های ورزشی است، اظهار کرد: ورزش به‌طور عمومی و فوتبال به‌صورت خاص، ظرفیت ویژه‌ای برای ایجاد نشاط در جامعه محسوب می‌شود؛ اما متأسفانه گاهی حواشی این رشته ورزشی آن‌قدر زیاد است که زیبایی‌های فوتبال تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود.

وی با یادآوری فعالیت‌های تیم فوتبال آزادی سمنان و شهدای والامقام این تیم اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، همگی متعلق به مناطق محروم سمنان بودند که به منطقه «سرداران شهید» معروف است.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: سبک زندگی هرکدام از بازیکنان تیم فوتبال آزادی از این ظرفیت برخوردار است که به تصویر کشیده و به جامعه معرفی شود.

مطیعی یکی از زیبایی‌های فوتبال را اقامه نماز توسط بازیکنان عنوان کرد و گفت: شادی بازیکنان با پرچم ایران پس از پیروزی در مسابقات یا استفاده از تصویر شهدا روی پیراهن بازیکنان یکی از بهترین روش‌های تبلیغ ارزش‌های والای اسلامی و اخلاقی است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر توجه به پوست‌های فرهنگی در رشته فوتبال گفت: تلاش، انسجام و هماهنگی بازیکنان یک تیم فوتبال برای دستیابی به هدف مشترک امری مثال‌زدنی است.

وی استعدادیابی در نقاط مختلف کشور را ضروری دانست و افزود: شناسایی استعداد‌های درخشان در رشته فوتبال زمینه حضور چهره‌های جدید در تیم‌های فوتبال را فراهم می‌کند.

مطیعی با اشاره به درخشش رشته فوتبال ساحلی در سمنان اظهار کرد: سمنان از شرایط بسیار مناسبی برای توسعه رشته فوتبال ساحلی برخوردار است و البته تحقق این امر به حمایت و سرمایه‌گذاری بیش از پیش مسؤولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مشکلات استادیوم ۱۵ هزار نفری سمنان و زیرساخت‌های ورزشی استان خاطرنشان کرد: ترویج ورزش از بروز بسیاری از مفاسد و معضلات جلوگیری می‌کند و از سوی دیگر مهارت‌های اجتماعی افراد مانند مسؤولیت پذیری و انجام کار تیمی را افزایش می‌دهد.

توسعه فوتبال در نقاط مختلف کشور

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به استان سمنان و دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، به برگزاری مجمع هیأت فوتبال استان سمنان اشاره کرد و گفت: توسعه فوتبال در نقاط مختلف کشور یکی از اولویت‌های فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس فدراسیون فوتبال با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان، معرفی بازیکنان این تیم در سطح ملی را ضروری دانست و از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای این موضوع خبر داد.

وی همچنین حمایت بیش از پیش مسؤولان استان سمنان را از تیم‌های ورزشی به‌ویژه تیم‌های فوتبال استان خواستار شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار