تابناک-مدیر کل اقتصادی و دارایی هرمزگان از پرداخت در سه ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵ 28 August 2023

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان، مهدی دسینه مدیرکل افتصادی و دارایی استان هرمزگان در نشست خبری ضمن تبریک هفته دولت و روز خبرنگار اظهار داشت: دولت سیزدهم در مسایل کلان را دنبال می کند و در هشت محور اشاره خواهم کردکه یکی از درگاه ملی صدور مجوزها با هدف تسهیل صدور مجوز برای مردم در اخذ مجوزها و شفاف سازی و نیز حذف امضاهای طلایی یک گام مهم دولت بود و تنها درگاه صدور ملی در کشور است که از ۷۵۳۷۹هزار درخواستی که دریافت نمودیم تاکنون ۴۴ هزار مجوز از این درگاه بدون حضور به دستگاه ها در استان هرمزگان صادر شده است .
وی گفت: در دو ساله اخیر شمار حساب‌های دستگاههای اجرایی استان در بانک‌ها از ۱۹۶۵ حساب به ۵۸۶ حساب کاهش یافته است تا نظارت هر چه بیشتری بر آن اعمال شود.
دسینه مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر۲۷۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان هرمزگان پرداخت کردیم.
مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان خاطر نشان کرد: در سه ماهه ابتدایی امسال نیز ۱۲۰۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

مهمترین گام دولت سیزدهم ثبت درگاه ملی مجوزها در کشور است/پرداخت ۱۲۰۰میلیارد تومان ارزش افزوده به دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان/۴۴هزارمجوز از درگاه ملی مجوزها
دسینه مدیرکل اقتصادی و دارایی هرمزگان با تاکید کرد: با پرداخت میزان از مالیات ارزش افزوده به دهیاری ها و شهرداری های هرمزگان را گام بسیار مهمی در زمینه آبادانی شهرها و روستاها را فراهم نمودیم.

دسینه بیان‌کرد : با پیگیری های استاندار هرمزگان و دستور رییس جمهور، ۲۳۱میلیارد تومان عوارض آلایندگی نیز از شرکت نفت فلات قاره وصول شده که صرف توسعه و آبادانی استان خواهد شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: به دستور استاندار هرمزگان همه دستگاهها و صنایع و شرکت های فعال در استان می بایست حساب های بانکی خود را در استان متمرکز کنند تا بانک ها نیز از محل گردش مالی این شرکت ها بتوانند منابع تسهیلات خود را پرداخت کنند.

عکس //مرتضی مرادی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار