کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: موکب‌داران به خصوص در نواحی شرقی استان، باتوجه به وزش باد نسبتا شدید نسبت به استحکام تجهیزات خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 28 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل عبور موجی ضعیف از جو منطقه از اواسط وقت امروز تا روز چهارشنبه در برخی ساعت شاهد تشدید باد و رشد ابر در سطح استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: وزش باد ممکن است طی ساعاتی از وقت فردا تا صبح فردا روز چهارشنبه، علاوه بر ایجاد گردوخاک محلی، جو استان را به شکلی نسبتا رقیق غبار آلود کند.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آنجایی که سرعت وزش باد در ساعاتی از فردا به خصوص در نیمه شرقی و نواحی شمالی قابل توجه خواهد بود لازم است نسبت به استحکام سازه‌های موقت نظیر موکب و تابلوهای تبلیغاتی  اقدام و توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: دمای هوا تا روز چهارشنبه رو به کاهش است و در دو روز پایانی هفته با تقویت شرایط پایدار در غالب نقاط استان به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

حق‌پرست دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۹ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و گفت: در این بازده زمانی خسروی و قصرشیرین با بیشینه دمای ۴۴ درجه گرم‌ترین و بخش حمیل با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار