نایب رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان کرمانشاه گفت: نابینایان در خصوص آینده شغلی خود نگران بوده و حمایت‌های اندک مسئولان پاسخگوی نیاز این دسته از افراد نیست.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 15 October 2015
نایب رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان کرمانشاه گفت: نابینایان در خصوص آینده شغلی خود نگران بوده و حمایت‌های اندک مسئولان پاسخگوی نیاز این دسته از افراد نیست.

فریده عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیئت ورزش‌های نابینایان استان کرمانشاه، حمایت و فراهم کردن زمینه رشد و پیشرفت برای این افراد را محور کار خود قرار داده و تغییرات جدی در بدنه هیت ایجاد نموده است.

عزیزی گلبال، دو و میدانی و پاورلیفتینگ را از ورزش‌های فعال در استان برای نابینایان عنوان کرد و گفت: بزودی تعداد رشته‌های ورزشی بیشتری برای نابینایان استان راه‌اندازی و تحول بزرگی در این زمینه ایجاد می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده ساخت مجموعه اختصاصی نابینایان در استان فراهم شود.

وی تعداد ورزشکاران نابینای استان کرمانشاه را ۶۰ نفر عنوان کرد و گفت: تیم گلبال بانوان ما در لیگ دسته ۱ موفق به کسب عنوان پنجم و آقایان نیز در لیگ دسته ۲ همین رتبه را بدست آوردند.

عزیزی افزود: ورزشکاران نابینای ما پارا فراتر از میادین ملی نهاده و در مسابقات برودن مرزی نیز صاحب افتخار هستند و امید داریم این رویه همچنان ادامه یابد.

وی بیکاری و مشکلات مالی را مهمترین مسئله و دغدغه نابینایان استان کرمانشاه دانست و گفت: این افراد از عدم توجه مسئولان جهت تامین آینده شغلی‌شان دلسرد و مشکلات مالی نیز مزید بر علت شده است.

عزیزی با بیان اینکه حمایت‌های نهادهای دولتی پاسخگوی نیاز نابینایان نیست، افزود: به تازگی نیز ۱۶ نوجوان نابینای استان در تیم‌های ورزشی ساماندهی شدند.

وی در پایان بیان کرد: نابینایان استان کرمانشاه با مشکلات مالی مواجه‌اند و از آینده شغلی خود بیمناک هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار