مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان از افزایش ۲۵ درصدی ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز به مناسبت اربعین حسینی خبر داد و گفت: تاکنون ۲ هزار زائر خارجی از طریق این فرودگاه برای حضور در مراسم اربعین وارد استان شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ 04 September 2023

مهدی رزاز اظهار کرد: با توجه به افزایش حضور زوار اربعین در خوزستان ظرفیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز در ایام اربعین حسینی، ۲۵ درصد افزایش داده شده است.

وی افزود: این افزایش ظرفیت پروازی در مسیرهای اهواز- تهران، اهواز- مشهد، اهواز- اصفهان و اهواز- شیراز به دلیل تردد بیشتر زوار از این استان‌ها به خوزستان بوده است.

مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: برای بازگشت مسافران از استان به مقاصد موردنظر نیز افزایش ظرفیت پرواز انجام خواهد شد و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و در صورت نیاز پروازهای فرودگاه اهواز افزایش خواهد یافت.

تاکنون ۲۰۰۰ زائر پاکستانی برای حضور در مراسم اربعین وارد اهواز شده‌اند

رزاز با اشاره به انجام پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز برای جابجایی اتباع خارجی در ایام اربعین عنوان کرد: تاکنون ۲ هزار زائر پاکستانی از طریق این فرودگاه برای حضور در مراسم اربعین وارد استان شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مراسم اربعین امسال مرز چذابه برای تردد زائران خارجی غیر مقیم تعیین شده مسافران خارجی برای تردد از این مرز و حضور در مراسم اربعین حسینی از فرودگاه اهواز وارد استان می ‌شوند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار