معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دشمنان ایران اسلامی با گره زدن برخی مشکلات اقتصادی و مطالبات به حق مردم و با سوء استفاده از ناآگاهی برخی افراد قصد موج سواری دارند تا از این طریق امنیت جامعه را برهم بزنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 16 September 2023

عبداله افرازه‌شهاوند اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد بودیم که با وجود اینکه دشمن تمام توان و وقت خود را صرف اعلام فراخوان و ایجاد تجمع در نقاط مختلف کشور به کار بسته بود اما با بصیرت مردم در کل کشور و به تبع آن در استان هیچ اعتنایی به این فراخوان‌ها صورت نگرفت.

وی یادآور شد: دشمن در جنگ ترکیبی که طی سال‌های اخیر علیه جمهوری اسلامی آغاز شده قصد دارد با چنگ انداختن به مسایل مختلف کشور به زعم خود بستر را برای براندازی فراهم کند اما با حضور آگاهانه مردم در میدان، این خیال باطل و خام را همچون دیگر فتنه‌های به نتیجه نرسیده به گور خواهد برد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بر اهمیت نقش رسانه‌ها در مقابل فضاسازی مسموم فتنه‌گران تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها با هوشیاری و زیرکی نباید اجازه دهند بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با لجن‌پراکنی و نشر روایت‌های جعلی موجب برهم زدن آرامش مردم شوند.

وی بر رصد اطلاعاتی عناصر ضدانقلاب و اغتشاشگران از سوی دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و افزود: طی چند روز گذشته نیز افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت روانی را داشتند، دستگیر شدند.

شهاوند با بیان اینکه در راستای برقراری نظم عمومی اجازه ناامنی به هیچ احدی داده نمی‌شود، بیان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر نظم و امنیت پایدار در استان خوزستان برقرار است و به یاری خداوند در کنار وحدت و یکپارچگی مردم و اقوام غیور استان و برنامه‌های دولت سیزدهم تلاش می‌کنیم تا خدمات موثری را در استان رقم بزنیم.

وی ضمن قدردانی از درایت و هوشمندی مردم در مقابل طراحی هدفمند دشمن افزود: مردم همواره در دفاع از نظام و امنیت جامعه، نقشه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار