استاندار خوزستان با بیان اینکه از وضعیت روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان راضی نیستیم، گفت: باید تحرک قوی‌تر و بیشتری را شاهد باشیم؛ در این زمینه نقشه راه خوبی ترسیم شده است که امیدواریم بتوانیم با شهرک‌سازی در اطراف شهرهای بزرگ به خانه دار شدن مردم کمک کنیم.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ 20 September 2023

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز، ۲۹ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در بحث شناسایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن برای حدود ۹۰ هزار نفر زمین شناسایی شده که در حال تهیه اسناد و نقشه‌ها توسط مشاور است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی مسکن صنایع در شهرهای خوزستان افزود: این مسکن‌ها برای کارکنان بخش‌های فولادی، پتروشیمی، نفت، نیشکر و دیگر مجتمع‌های صنعتی استان است تا این بخش‌ها برای کارکنان خود مسکن تهیه کنند.

استاندار خوزستان گفت: صنایع شهرها می‌توانند به خانه‌دار افرادی که در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند و خانه ندارند کمک کند. در این زمینه حوزه مسکن، بانک‌ها و خود واحد صنعتی کمک می‌کنند تا این واحدها ساخته شوند.

حسینی محراب در خصوص مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر عنوان کرد: بنیاد مسکن مشغول این بخش بوده و بنا است در جلسات بعدی در خصوص این موضوع نیز گزارشاتی ارائه شود.

وی با بیان اینکه از وضعیت روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان راضی نیستیم، افزود: باید تحرک قوی‌تر و بیشتری را شاهد باشیم. در این زمینه نقشه راه خوبی ترسیم شده است که امیدواریم بتوانیم با شهرک سازی در اطراف شهرهای بزرگ به خانه‌دار شدن مردم کمک کنیم.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار