کد خبر: ۱۱۲۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 20 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی در گمرکات کشور، با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر امور اقتصاد و دارایی و ریاست کل گمرک ایران، ساختمان اداری گمرک ساری به بهره برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران در آیین بهره برداری از ساختمان گمرک ساری گفت: با توسعه فعالیت گمرکات مازندران و ارتقا ساختار آن، افزایش حجم مبادلات تجاری، استقرار واحدهای تولیدی و تجمع صنایع در این شهرستان و کثرت بالای مراجعین گمرک وکمبود فَضای اداری در گمرک ساری مشهود و باتوجه به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان قبلی، توسعه ساختمان اداری گمرک ساری جهت رفاه حال کارکنان و ارباب رجوع و خدمات رسانی مطلوب تر در دستور کار قرار گرفت. 

بر اساس این گزارش ، امیر جمشیدی در تشریح این طرح عمرانی اظهار داشت: طرح احداث ساختمان اداری گمرک ساری با متراژ یک هزار و ۸۲۵ متر در سال ۱۳۹۱ به تصویب رسید. این طرح با مجموع اعتبار ۲۱۷ میلیارد و ۴۲ میلیون ریال و با استفاده از منابع ملی استانی شده و منابع اختصاصی گمرک جمهوری اسلامی ایران تکمیل و اکنون آماده بهره برداری شده است.

وی گفت: نکته قابل توجه در اجرای این طرح، جذب اعتبار ۱۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از منابع اختصاصی گمرک است که در دولت سیزدهم تامین شد.

براساس این گزارش، بهره برداری از محوطه های گمرکی گمرک آستارا و دومین دستگاه آشکارساز این گمرک، افتتاح دومین دستگاه آشکارساز گمرک میرجاوه، منازل سازمانی گمرک منطقه ویژه اقتصادی پارس و افتتاح دستگاه های آشکار ساز چمدانی در گمرکات خسروی، ریمدان، مهران، شلمچه و چذابه همزمان با افتتاح ساختمان گمرک ساری به بهره برداری رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار