امام جمعه گرگان گفت: بصیرت و هوشمندی مردم همیشه در تاریخ‌های مختلف نقشه‌های دشمن را خنثی کرد و یکی از این هوشمندی‌ها، دست رد مردم به نقشه‌های دشمنان در 25 شهریور ماه بود.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 23 September 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد: آمریکایی که خود اعتراف کرده در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی نقش مستقیم داشته بهتر است در موضوع مبارزه با تروریسم ساکت باشد.
وی با اشاره به عملکرد خوب رئیس جمهور در سخنرانی سازمان ملل و سخنرانی با به همراه داشتن قرآن، ادامه داد: سازمان ملل باید از همه ادیان آسمانی دفاع کند و اجازه ندهد هر جیره‌خواری به حریم مسلمانان اهانت کند.
امام جمعه گرگان تصریح کرد: آمریکا خود اولین جنایتکار استفاده از سلاح‌های هسته‌ای است و امروز مدعی مخالفت با استفاده از سلاح اتمی توسط کشور‌های دیگر است.
نومفیدی گفت: آمریکا باید پاسخ دهد اگر مخالف داعش و القائده و تروریسم است، چرا حاج‌قاسم سلیمانی را که پیشگام در این زمینه بود، به شهادت رساند.
وی اضافه کرد: کامل مشخص است که نقشه تفرقه‌افکنی بین مسلمانان از سوی آمریکا و انگلیس است و یک مومن بصیر و هوشمند فردی است که وحدت را تکلیف شرعی خود بداند و به عنوان یک وظیفه به آن عمل کند.
امام جمعه گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سالی که کشور ما با تمام وجود در مقابل تهاجم همه‌جانبه دنیا قرار گرفت، مقطع بسیار حساس و مهمی در تاریخ چندین هزار ساله ایران بود که تاکنون سابقه نداشته است.
نورمفیدی تاکید کرد: در آن جنگ که صدام و رژیم بعثی به دشمنان قول داده بود که نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی ایران را خفه و سرنگون کند، همه دنیا با تمام امکانات اطلاعاتی و سیاسی و دلار‌های نفتی در اختیار او قرار داده شد.
وی اضافه کرد: امروز دشمن با نقشه‌های گوناگون تلاش دارد ذهن جوانان را برای اهداف و برنامه‌های خود آماده و از نظام و کشور منحرف کند در حالی که مردم بصیر ایران اسلامی همیشه نشان دادند با علم و آگاهی و هوشمندی نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
امام جمعه گرگان با اشاره به هوشمندی مردم در سالروز حوادث ۲۵ شهریور ماه گفت: این پاسخ منفی مردم به موج سواری دشمنان نشان دهنده یکی دیگر از نگاه‌های با بصیرت مردم ایران است.
نومفیدی با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح به خصوص دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، تاکید کرد: دستگیری اعضای گروه‌های خرابکار در ماه‌های اخیر برگ زرینی در افتخارات اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور است.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار