مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با بهسازی و توسعه هشت نقطه بحرانی فاضلاب در اهواز، آبگرفتگی در سطح شهر به حداقل خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 08 October 2023

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: منطقه کوی رمضان، خیابان حضرت زینب (س) ، کمپلو جنوبی ، حصیرآباد، خیابان‌های دستغیب، یوسفی و آریاشهر در مقطع امام شرقی، خیابان کسایی، ۶۸ متری، خیابان‌های ۲ و پنج منتهی به خیابان خرداد کیانپارس هشت نقطه بحرانی و آبگیر اهواز هستند.

وی افزود: با تلاش تیم‌های عملیاتی تا قبل از آغاز بارندگی‌ها، کار اصلاح همه این نقاط به پایان خواهد رسید.

آماده سازی ۴۵۰ پمپ در ایستگاه های فاضلاب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بر رفع تمام نقاط بحرانی شهر اهواز تاکید کرد و گفت: امیدوارم با اقدامات صورت گرفته شاهد مشکل دفع فاضلاب و آبگرفتگی مهمی در سطح شهر اهواز نباشیم.

کرمی‌نژاد با اشاره به آماده‌سازی ایستگاه‌های موجود و تجهیز آنها به پمپ افزود: تاکنون حدود ۴۵۰ پمپ آماده شده و کار سرویس تابلوهای برق و لایروبی شبکه‌های فاضلاب نیز در حال انجام است.

ترمیم ۱۲۲ کیلومتر از نوار حفاری شده در اهواز

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در ادامه با تشکر و قدردانی از صبوری و همکاری مردم شریف اهواز در اجرای شبکه فاضلاب و حفاری خیابان‌ها گفت: ۱۲۲ کیلومتر از ۱۳۶ کیلومتر نوار حفاری ایجاد شده در اهواز، ترمیم و کار ۱۴ کیلومتر باقیمانده در ۳۳ خیابان شهر اهواز به سرعت انجام خواهد شد.

وی افزود: از این میزان ۱۱ کیلومتر مربوط به شهر اهواز و سه کیلومتر از نوارهای حفاری در شهرستان کارون واقع شده است.

کرمی نژاد تاکید کرد: با تلاش پیمانکاران، تا آخر آبان‌ماه جاری کار ترمیم تمامی نوارهای حفاری شده در سطح شهر اهواز به سرانجام می‌رسد.

گفتنی است در حال حاضر طرح پروژه فاضلاب اهواز با ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی در ۱۸۶ کارگاه فعال است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار