مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۶ مرکز ویزیت در منزل به بیماران اعصاب و روان در کرمانشاه خدمات تخصصی ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 10 October 2023

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ١٨ لغایت ٢۴ مهرماه با عنوان هفته سلامت روان نامگذاری شده است و سازمان بهزیستی نیز خدمات جدی به بیماران اعصاب و روان ارائه می‌دهد.

وی افزود: هفت مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در استان کرمانشاه وجود دارد که از مجموع هفت مرکز شبانه‌روزی پنج مرکز در شهر کرمانشاه و ٢ مرکز در اسلام‌ آباد غرب و کنگاور فعال هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طول دهه‌ گذشته تمام فعالیت‌ها در شهر کرمانشاه متمرکز شده بود اما از سال گذشته به منظور تمرکز زدایی و اجرای عدالت توزیعی در استان کرمانشاه مراکز را به شهرستان‌ها منتقل می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا کنگاور را به عنوان پایلوت شرق استان و اسلام آباد غرب را به عنوان پایلوت غرب استان در مقوله بیماران اعصاب و روان قرار دادیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: یک مرکز روزانه بیماران اعصاب و روان با ظرفیت ١٠٠ نفر ارائه دهنده خدمات تخصصی به بیماران اعصاب و روانی است که بیماری آن‌ها مزمن نیست.

وی بیان کرد: نگاه سازمان بهزیستی در شهر کرمانشاه به بیماران اعصاب و روان نگاهی تخصصی است.

شهبازی با اشاره به وجود ۶ مرکز ویزیت در منزل تشریح کرد: کار مراکز ویزیت در منزل این است که به سالمندان و بیماران روان خدمات تخصصی ارائه می‌دهند و بیماران اعصاب و روان به جای مراجعه به بهزیستی و مراکز درمانی خدمات لازم را در منازل خود دریافت می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار