فرمانده پلیس راهور غرب استان تهران از افزایش ۱۰ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی و کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جرحی در غرب استان تهران خبر داد و گفت: عدم وجود کمربندی یکی از مشکلات اساسی در غرب استان تهران و به ویژه شهرستان بهارستان است.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ 11 October 2023

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ ایوب وشنی‌زرگران صبح امروز در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک با تأکید بر آموزش فرهنگ راهنمایی و رانندگی در سنین پایین، اظهار داشت: هوشمندسازی کنترل ترافیک در شهر‌های غرب استان تهران الزامی است که امیدوارم شهرداران و دهیاران در این مهم همکاری لازم را با راهور انجام دهند.

وی با بیان اینکه فرزندان در حین رانندگی با نگاه به والدین الگوبرداری می‌کنند، افزود: رهبر انقلاب تخلفات راهنمایی و رانندگی را شرعاً حرام کرده است که باید به آن توجه کرد.

فرمانده پلیس راهور غرب استان تهران گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز از اقدامات بسیار مؤثری است که شهرداران برای کاهش تصادفات آن‌را مرتفع می‌کنند.

وشنی‌زرگران با اشاره به لزوم استفاده مردم از پارکینگ‌های عمومی ابراز داشت: انضباط شهری و عدم پارک در معابر اصلی منجر به آرامش جامعه، تردد روان می‌شود که فقط مستلزم مشارکت مردم است.

وی با اشاره به ساخت‌وساز قارچ‌گونه شهر‌ها در غرب استان تصریح کرد: در شش ماه نخست سال جاری تصادفات جرحی در غرب استان ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وشنی‌زرگران ادامه داد: یکی از مشکلات عمده‌ای که در شهر‌های غرب استان تهران و به ویژه شهرستان بهارستان وجود دارد، نبود کمربندی برای کاهش بار ترافیکی است.

وی با بیان اینکه محور جاده ساوه در غرب استان تهران تبدیل به کریدور دسترسی به شهر تهران و استان البرز شده است، گفت: مهم‌ترین معابر و وجود مجتمع‌های تجاری در این معابر تبدیل به توقفگاه و پارکینگ شده است که مشکلات و نارضایتی مردم را به وجود آورده است.

فرمانده پلیس راهور غرب استان تهران در پایان سخنانش گفت: برخورد با تخلفات رانندگی در غرب استان تهران ۱۰ درصد رشد داشته است که نشان از تلاش مأمورین راهور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار