استاندار مازندران خبر داد:
بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وجود مقررات گذشته است که سبب شد تا امروز با تغییرات آب و هوایی، جغرافیایی و جمعیتی با چالش توسعه و ارایه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران مواجه شویم.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ 12 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با اظهار این که مصرف بهینه و استفاده صحیح از منابع آبی استان امری ضروری است، گفت: تامین آب واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی باید از مصرف آب شرب با فرایند تولیدات صنعتی تفکیک و عملیاتی شود.

سید محمود حسینی پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران، افزود: این که تامین آب برخی از واحدهای تولیدی صنعتی از آب شرب در برخی از شهرکهای صنعتی استان انجام شود، چالش جدی است.

وی با بیان این که باید قوانین و یا مقررات تامین آب در شهرک‌های صنعتی برای مصرف نیروهای انسانی و استفاده در امر تولید اصلاح شود، بیان داشت: با توجه به تغییرات شرایط اقلیمی و خشکسالی در استان، حفظ منابع آبی برای مصرف آب شرب ضروری است.

استاندار مازندران بر لزوم تغییرات و اصلاح مقررات تاکید کرد و ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز ناشی از وجود مقررات گذشته است که سبب شد تا امروز با تغییرات آب و هوایی، جغرافیایی و جمعیتی با چالش توسعه و ارایه خدمات مطلوب به سرمایه گذاران مواجه شویم.

در این جلسه مشکلات سرمایه در گردش، تامین انرژی برق و آب، بدهی معوقه به بانک و مقولات زیست محیطی ۹ واحد تولیدی و صنعتی مازندران حل و فصل شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار