جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا آذر ماه سال جاری مشکلات تعداد زیادی از روستاهای منطقه از نظر تنش آبی رفع خواهد شد و پروژه آبرسانی به ۱۵ روستا به همت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 12 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مسعود قنبری ظهر امروز پنجشنبه (۲۰ مهر ماه) در دهمین سفر شهرستانی استاندار به اسلام آباد غرب اظهار کرد: امروز با تمام توان باید بتوانیم مسائل، مشکلات و گرفتاری‌ها را رفع کنیم تا مردم بتوانند با آسایش زندگی خود را سپری کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده تنش آبی است با توجه به اینکه جمعیت کشور افزایش یافته «تنش آبی» خود را بیش از پیش  را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: به خصوص در تابستان بسیاری از روستاها با مشکل آب مواجه هستند.

این مقام مسئول اذعان کرد: امید است مسئولین با این نگاه به مشکلات مردم توجه کنند که در این مدتی که خدا به عنوان مسئول به ما فرصت داده بتوانیم وظیفه انسانی خویش را انجام و توشه‌ای برای قیامت خود کسب کنیم.

وی ابراز کرد: تا آذر ماه سال جاری تعداد زیادی از روستاهای منطقه از نظر تنش آبی مشکلاتشان رفع خواهد شد و پروژه آبرسانی به ۱۵ روستا با همت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی افتتاح می‌شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار