سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که در نشست مدیران سازمان های فرهنگی شهرداری های کشور مطرح می شود استفاده از ظرفیت های مساجد و محلات است، اینکه چگونه می توان با تعاملی که با مساجد داریم از ظرفیت های آنها در حوزه فرهنگ استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 18 October 2023

به گزارش تابناک قم، حجت اسلام سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه برگزاری دومین نشست مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کشور در قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: در ابتدا باید ایام ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم که به عنوان روز قم نامگذاری شده است را تبریک بگوییم و در این ایام میزبان مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری های کشور هستیم.

وی گفت: این نشست طی دو روز اجرایی می شود که موضوع و محور اصلی آن، هم اندیشی و انتقال تجربیات است تا بتوانیم از ظرفیت تمامی استان ها و توانایی های آنها استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح می شود استفاده از ظرفیت های مساجد و محلات است، اینکه چگونه می توان با تعاملی که با مساجد داریم از ظرفیت های آنها استفاده کرده و مسائل فرهنگی را پیش ببریم.

طباطبایی نژاد گفت: تجربه های موفق بسیاری در شهرداری های سراسر کشور در زمینه مسائل فرهنگی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم و این نشست محلی برای انتقال این تجربیات خواهد بود.

وی بیان داشت: معرفی روز قم بسیار مهم است که در این نشست به معرفی این روز و دستاوردهای آن نیز اشاره خواهد شد و از سوی دیگر در این ایام با تدارک برنامه های مختلف و همچنین انجام کارهای رسانه ای توانستیم روز قم را به مردم معرفی کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: از دیگر اقدامات صورت گرفته حضور در شورای فرهنگ عمومی استان بود که مسئولان استان نیز حضور داشتند.

وی گفت: برنامه های گسترده ای در حوزه فرهنگی، هنری، گردشگری و ورزشی انجام شد که در حوزه ورزشی پوستر برنامه افتخار شهر نیز رونمایی و برنامه های متنوعی در این خصوص انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار