کد خبر: ۱۱۳۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ 19 October 2023

پرسپولیس در بازی خارج از خانه با حمایت ویژه طرفدارانش پیکان را شکست داد.

 تیم‌های پیکان و پرسپولیس در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند. این بازی که با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید حاشیه‌هایی هم داشت که در ادامه می‌خوانید:

- این دیدار به احترام شهدای غزه با یک دقیقه سکوت بازیکنان و تیم داوری برگزار شد.

- تماشاگران خانم استقبال خوبی از این بازی داشتند و جایگاه متعلق به آن‌ها تقریبا کامل شده بود.

- دقیقه ۲۴ این بازی طرفداران پرسپولیس مطابق تمام بازی‌ها یاد و خاطره هادی نوروزی، کاپیتان فقید سرخپوشان را زنده نگه داشتند.

- یکی از اتفاقات جالب بازی تعویض‌های رسول خطیبی پیش از پایان نیمه اول بود. او امیرحسین صدقی و امیر طاهر را از بازی خارج کرد و به جای آنها حامد پاکدل و محمد اصلانی وارد زمین شدند.

- پس از گل تساوی پیکان به پرسپولیس، حامد پاکدل بازیکن پیشین پرسپولیس خوشحالی بعد از گل انجام نداد و سجده شکر به جا آورد و پس از احساساتی شدن نتوانست مانع اشک‌هایش شود.

- به دنبال گل پاکدل، سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان همراه با یحیی گل‌محمدی به کمک‌داور اعتراض داشتند که افشین پیروانی مانع ادامه اعتراض شد و خواستار از سرگیری زودتر بازی شد.

- پیش از ضربه پنالتی شهاب زاهدی، رسول خطیبی در نظر داشت که تعویض‌های پیکان ابتدا انجام شود که با مخالفت داور مواجه شد و خطیبی که خمشکین شده بود به این تصمیم اعتراض کرد.

- تا پایان بازی تقریبا تمام سکوهای ورزشگاه پر شده بود و پرسپولیس در بازی خارج از خانه از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود.

- در دقیقه ۸۵ بازی فرشاد فرجی سعی داشت پاس به عقب بدهد که اشتباه کرد و مهاجم پیکان در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت. بیرانوند موفق شد این صحنه خطرناک را به خوبی دفع کند که با تشویق ویژه هواداران مواجه شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار