سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به جرات می گویم که تا آخر فصل هیچ تیمی به اندازه ما مقابل پرسپولیس موقعیت نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ 19 October 2023

به گزارش تابناک قزوین، رسول خطیبی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل تیم پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از میزبانی خوب قزوینی‌ها و مردم خوب این شهر تشکر می‌کنم. بازی خوبی را دیدند و فکر می‌کنم هر دو تیم هم راضی بودند. امیدواریم این استادیوم همیشه پر باشد. ما با تیمی بازی داشتیم که نامش پرسپولیس و چندین دوره هم قهرمان لیگ شده بود. تیم ما هم جوان بود و چند بازیکن زیر ۲۰ سال در ترکیب مان بود. فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند متوجه شدند که ما برای فوتبال بازی کردن آمده بودیم و نمایش خوبی هم داشتیم. به جرات می‌گویم که تا آخر فصل هیچ تیمی به اندازه ما مقابل پرسپولیس موقعیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در این بازی ۷، ۸ موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی داشتیم و آن‌ها ۵ موقعیت. ما از آن همه موقعیت تنها یکی را استفاده کردیم و این هم به همان ترکیب جوان و کم تجربه باز می‌گردد. اگر نفرات جلوی ما یک مقدار با تجربه بودند و از خودگذشتگی داشتند نتیجه برعکس می‌شد. این پیروزی را به گل محمدی تبریک می‌گویم و امیدوام موقعیت‌های ما تبدیل به گل شود.

سرمربی پیکان در مورد هجومی بازی کردن این تیم گفت: من خودم مهاجم بودم و دوست ندارم فوتبال دفاعی بسته بازی کنیم. کسی که مرا می‌شناسد می‌داند فوتبال زیبا را دوست دارم. حالا به شکلی است که همه دنبال نتیجه هستند، اما فوتبال زیبا را می‌پسندم و از این بابت راضی هستم. درست است یک مقدار کم تجربه هستیم، اما قطعا در آینده این بازیکنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

خطیبی در مورد اینکه آیا نگران نیستید تاوان این جوان بودن تیم و نتیجه نگرفتن را بدهید، اظهار داشت: فلسفه باشگاه پیکان و آن چیزی که من دوست دارم به هم نزدیک است. باشگاه هرسال این کار را انجام می‌دهد، اما امسال تیم خیلی جوانتر شده است. این را بدانید که باشگاه ۵، ۶ سال از این بازیکنان استفاده خواهد کرد. هدف ما ماندن در لیگ برتر و برنامه باشگاه برای آینده است. مطمئنم همین امسال ۷، ۸ بازیکن همین امسال نام بزرگی پیدا می‌کنند و تیم‌های دیگر خواهان آن‌ها خواهند بود. پیکان کار بزرگی انجام می‌دهد. تیم‌های مانند پرسپولیسف استقلال، سپاهان و تراکتور پول دارند و بازیکنان بزرگی می‌گیرند، اما این زحمات باشگاهی مانند پیکان است که این بازیکنان رشد می‌کنند. دوست دارم همین ورند را ادامه دهیم و بازیکنانی بیایند که در این فوتبال به حق شان نمی‌رسند، بیایند و خودشان را نشان دهند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه چطور قزوین انتخاب شد، گفت: نمی‌خواهم صحبت‌های حاشیه‌ای بکنم، اما ما در این مسابقه اصلا میزبان نبودیم. میزبانی را ما انتخاب نکردیم. ما شب قبل از بازی تماش گرفتیم که هتل بگیریم، اما پرسپولیسی‌ها زودتر ما می‌دانستند که در قزوین بازی خواهند کرد! این کار درستی نیست. تیم‌هایی مانند که به جوانان بها می‌دهند را باید حمایت کنند. حالا، چون پیکان هوادار ندارد، باید این موضوعات درست شود. برخی موارد را ما دیدیم، اما دوستان فکر نکنند که قدرت دارند. در این یکی دو روزه دیدم که در پشت پرده اتفاقات زیادی می‌افتد. امیدوارم حق تیم‌هایی مانند پیکان خورده نشود.

وی در مورد اینکه گل محمدی از وضعیت چمن ابراز رضایت کرده بود، گفت: ما هم از میزبانی تشکر کردیم، اما قزوین را ما انتخاب نکرده بودیم. در مورد میزبانی از مس رفسنجان هم مسوولان دستگردی قول دادند که آماده کنند.

خطیبی در مورد اینکه می‌توانستید به یک امتیاز برسید و در ضد حملات شانس خود را امتحان کنید، گفت: واقعیت این است که بازی تدافعی را دوست ندارم. عقیده من این است که اگر تماشاگری بازی را تماشا می‌کند پیش خود بگوید که تیم رسول خطیبی فوتبال بازی می‌کند. دوست ندارم مثل برخی مربیان بگویم که بازیکنان روی زمین بیفتند و زیر توپ بزنند. من اصلا این کار‌ها را بلد نیستم و تا آخر عمرم هم این کار‌ها را نمی‌کنم.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار