وزیر کشور گفت: خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده و روند خوب احیای خلیج گرگان، تا ماه آینده شاهد بهره‌برداری فاز نخست احیای خلیج گرگان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 19 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، احمد وحیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای احیای خلیج گرگان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: متاسفانه در سال‌های گذشته شاهد اتفاق‌های ناخوشایندی از خشک شدن خلیج‌گرگان و آسیب‌های زیست محیطی در این منطقه بودیم که در سفر نخست رئیس‌جمهور به استان گلستان با دستور اکید وی احیای این خلیج در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: علیرغم طراحی‌ها و پیچیدگی‌های کار برای احیای خلیج‌گرگان، روند پیشرفت احیای این خلیج توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به خوبی پیش می‌رود و پیش‌بینی می‌شود فاز نخست احیای این خلیج که لایروبی کانال‌های خلیج گرگان منتهی به دریای خزر است، تا ماه آینده به اتمام برسد.






وزیر کشور خاطرنشان کرد:برای احیای کامل این خلیج، نیازمند اجرای برنامه‌های بلندمدت هستیم که پیشنهاد می‌شود سازمان بنادر و کشتیرانی به عنوان متولی کار، این برنامه‌ریزی را انجام دهد.

وی بیان کرد: با احیای خلیج گرگان شاهد امید، فعالیت و رونق گردشگری، صیادی و محیط‌زیست در منطقه خواهیم بود.

وحیدی گفت: از پیگیری‌ها و نظارت استاندار و مجموعه وی در استانداری، سازمان بنادر و کشتیرانی و مجمع نمایندگان در احیای خلیج گرگان قدردانی می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار