مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه پل های فاقد سازه آبگذر مقاوم سازی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲ 20 October 2023

افشین یگانه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس تقسیمات سازمان مدیریت بحران کشور برای بحث نظارت و بازرسی که از استان‌های مختلف انجام شد مرکز قطب منطقه غرب کشور به استان همدان سپرده و بازرسی‌ها از استان کردستان آغاز شد.

وی افزود: در مرحله دوم استان همدان و در نهایت استان کرمانشاه به عنوان استان آخر انتخاب و جمع‌بندی نهایی در استان کرمانشاه انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: نقاط قوت و ضعف در حوزه مدیریت بحران دیده شد و به صورت کارشناسی شده مورد بررسی قرار گرفت همچنین جلسه ستاد مدیریت بحران استان با ریاست استاندار تشکیل شد.

این مقام مسئول اذعان کرد: بند شماره ۲ جلسه مشروط به این موضوع بود و از تمامی دستگاه‌ها خواسته شد که مواردی که در بحث سیلاب مشکل ساز می‌شود را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: بخش قابل توجهی در حوزه شهری و برون شهری توسط آب منطقه‌ای و شهرداری انجام شد، تعدادی از پل‌هایی که فاقد سازه آب گذر بودند مقاوم سازی شدند.

وی تشریح کرد: سایر نقاط بر اساس ماشین آلاتی که نیاز بود توسط آب منطقه‌ای برای جلوگیری از سیلاب در نظر گرفته شد همچنین ظرفیت مخازن سدها را با توجه به سیل در نظر گرفتیم.

یگانه خاطرنشان کرد: بخشی از آب مازاد سد با کمک آب منطقه‌ای رهاسازی شد و در نهایت طی بازرسی‌ها و بازدیدهایی که از رودخانه‌ها انجام شد بخشی تکمیل و بخش دیگری نیز در حال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار