سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از پیگیری‌های جدی برای تامین و توزیع نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: با هدف سرعت بخشی در روند جوجه ریزی مرغداری ها، از امروز(یکشنبه) روزانه یک هزار تن کنجاله سویا از بندر امام به سمت مرغداری‌های استان بارگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ 22 October 2023

مجید نبی‌پور با تاکید بر اینکه خریداران خوراک دام و طیور نگران تامین نهاده‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی خود نباشند اظهارکرد: این نهاده ها به مرغداری هایی اختصاص می یابد که پیش از این، از طریق سامانه "بارگاه" نسبت به خرید کنجاله سویا اقدام کرده باشند.

وی ادامه داد: روزانه به میزان یک هزار تن کنجاله سویا از بندر امام خمینی (ره) به منظور تسریع در تامین نهاده های مورد نیاز مرغذاری ها بارگیری و ارسال می شود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: این اقدام در راستای سرعت بخشی در روند جوجه‌ریزی و تامین گوشت مرغ آماده طبخ توسط واحدهای مرغداری و دامداری استان انجام شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای مرغداری، تمام تلاش خود را برای تامین و توزیع نهاده‌های خوراک دام و طیور به کار خواهیم گرفت تا میزان سرانه پروتئین در استان تامین و در دسترس مصرف کنندگان قرار گیرد.

وی بیان کرد: همچنین بخش قابل توجهی از نهاده‌های ذرت خریداری شده تا آخر هفته جاری به خریداران تحویل داده می‌شود.

بندر امام خمینی (ره) خوزستان یکی از بنادر راهبردی کشور در امر صادرات و واردات کالا است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار