استاندار ایلام گفت:
مشکلات آبرسانی به روستاهای ایلام بر طرف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 17 October 2015

استاندار ایلام گفت: مشکلات آبرسانی به روستاهای ایلام بر طرف می‌شود.

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام اظهار داشت: رویکرد دولت در سال‌های آینده کم‌کردن برخی از منابع مالی و استفاده از روش‌های مالی جایگزین است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: این روش‌های جایگزین شامل ارائه اوراق مشارکت، بهره‌گیری از بازارهای پولی و صندوق توسعه ملی و سرمایه‌گذاری خارجی و بخش خصوصی از طریق فاینانس است.

وی از اختصاص 500 میلیون دلار برای تقویت منابع آبی روستاها توسط هیئت دولت خبر داد و ادامه داد: امیدواریم با تزریق سهم استان بخشی از مشکلات آب روستاهای ایلام رفع شود.

این مسئول اضافه کرد: پارسال از محل منابع بحران اعتبارات خوبی به استان تزریق شد که توانستیم بخشی از مشکلات زیرساختی شهرستان‌های آبدانان، دهلران و دره‌شهر را برطرف کنیم.

مروارید تصریح کرد: اکنون خدمات بسیاری در نقاط روستایی همچون گازرسانی، اجرای طرح‌های هادی و خطوط اینترنت در حال انجام است و بدون تردید ارائه خدماتی که منجر به درآمدزایی و افزایش رفاه اجتماعی برای روستاییان شود، در ماندگاری آنها در روستاها و جلوگیری از مهاجرت این قشر تولیدکننده به شهرها بسیار تأثیرگذار است.

استاندار ایلام با اشاره به تدوین طرح‌های جامع تفصیلی شهرها گفت: این طرح‌ها حتی‌الامکان باید در مناطق باشند که منجر به نابودی زمین‌های حاصلخیز کشاورزی نشوند./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار