تابناک هرمزگان- بخشدار سندرک از تلاش های عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به دلیل رفع مشکل دیرینه آب روستای درپهن و مرکز این بخش قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 12 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//علی شهمرادی بخشدار سندرک به همراه حسن خاکسار رئیس شورای بخش سندرک و علی رمضانی رئیس شورای اسلامی در پهن با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از تلاش های عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه تلاش های آبفا برای رفع مشکل آب این بخش ستودنی است، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، خوشبختانه در فصل تابستان مشکل تامین آب روستای درپهن و مرکز بخش مرتفع شد و زمینه رضایت مردم را فراهم کرد.
عبدالحمید حمزه پور نیز در این مراسم با بیان اینکه آبفا بر اساس وظیفه تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آب استان به کار گرفته است، تصریح کرد: تامین نیاز آبی استان با عزم جدی دولت به سرعت در حال انجام است که خوشبختانه رفع مشکل آب روستای درپهن نیز با نگاه ویژه استاندار هرمزگان که حساسیت ویژه ای در تامین آب استان دارد، مرتفع شد.
گفتنی است، در پایان این مراسم، بخشدار سندرک با اهدای لوحی از تلاش های عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان قدردانی کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار