معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: سه هزار و 500 تن نمک و ماسه و مخلوط نمک و ماسه در انبارهای شن و نمک و راهدارخانه های گلستان برای مواجه با فصل سرما ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۱۱۳۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 27 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سلیم اصغری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سه هزار و ۵۰۰ تن نمک و ماسه و مخلوط نمک و ماسه در انبار‌های شن و نمک و راهدارخانه‌های گلستان برای مواجه با فصل سرما ذخیره سازی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود: علاوه بر این و با توجه به بارش‌های احتمالی پنج هزار تن ماسه و نمک دیگر برنامه ریزی شده که در صورت نیاز به انبار‌ها حمل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد انبار‌های شن و نمک استان هم اینک پر هستند، ادامه داد: از پنج هزار و ۲۵۱ کیلومتر راه‌های ارتباطی استان سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر در معرض برف هستند که برنامه ریزی مناسب برای اقدام به موقع انجام شده است.

به گفته اصغری، برنامه ریزی‌های لازم برای تکمیل و ساخت انبار‌های شن و نمک راهدارخانه‌های اولنگ، نوده خاندوز و گرمابدشت انجام شده تا در زمستان شاهد خدمات مناسب به کاربران جاده‌ای باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، تعداد نمک پاش ها، تیغه برفروبی کامیونی و لودری آماده را هم ۳۹ دستگاه بیان کرد و گفت که ۹۰ درصد آن‌ها آماده فعالیت هستند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار