مسئول مرکز خیریه خورشید گفت: در طی ۸ سال از زمان راه اندازی خیریه خورشید هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 28 October 2023

به گزارش تابناک قم، مسئول مرکز خیریه خورشید در همایش خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در استان قم گفت: در طی ۸ سال از زمان راه اندازی خیریه خورشید هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته است.

خانم مقدس زاده با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این خیریه کمک درمان وحمایت‌های درمانی از افراد مبتلا به سرطان استان قم است گفت: در کنار درمان، افراد مبتلا به سرطان در بحث معیشت و تغذیه هم مورد توجه مرکزخورشید قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: با همکاری مرکز خیریه مهر آفرینان به مسائلی بیشتر از درمان ورود کرده ایم و بحث‌هایی مانند فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و روان شناسی زمینه بیماران سرطانی هم تحت پوشش و حمایت‌های این مرکز قرار گرفته است مقدس زاده گفت در حال حاضر ۳۰۰ نفر از بیماران سرطانی تحت پوشش و حمایت‌های مرکز خورشید قرار دارند.

خیران و علاقه‌مندان برای کمک به این خیریه و حمایت از بیماران سرطانی بی بضاعت می‌توانند به این مرکز در خیابان باجک کوچه ۱۰، پلاک۱۴ مراجعه و برای کمک اعلام آمادگی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار