مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تا کنون ۲۲۰ هزار خانوار در استان به میزان سه هزار میلیارد ریال خرید کالا از طریق کالابرگ الکترونیکی انجام داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 29 October 2023

اصغر رشنودی به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶ هزار فروشگاه خرد و ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای در استان، عضو طرح ملی کالابرگ الکترونیکی بوده و به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اضافه شدن دهک‌های ۶ و هفت به طرح کالا برگ الکترونیکی، ۷۰ درصد جمعیت یارانه‌بگیر استان می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند.

رشنودی ادامه داد: دهک‌های یک تا هفت در صورت استفاده از طرح کالابرگ به میزان ۲ میلیون ریال، یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به عنوان مشوق دریافت خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: این استان در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی و تعداد فروشگاه متصل به این طرح، بعد از تهران و خراسان رضوی در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

وی با اشاره به وجود فروشگاه‌های متعدد در تمام نقاط استان گفت: مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن "شما" و شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* نزدیک‌ترین فروشگاه‌های متصل به طرح کالا برگ را پیدا کنند و همچنین از تراکنش‌ و مانده اعتبار خود مطلع شوند.

بر اساس این گزارش هدف از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، کنترل تورم ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله شیر کم‌چرب (بطری)، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار