فرماندار سرخه با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های مردم روستای اروانه، خواستار رسیدگی و رفع این مشکلات با کمک استاندار سمنان شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 29 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الله کرمانی، فرماندار سرخه صبح امروز در یکصد و دهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستای اروانه بخش مرکزی شهرستان سرخه به مشکلات و دغدغه‌های مردم این روستا اشاره کرد.

وی بیان کرد: آینده‌نگری در خصوص تأمین آب اشامیدنی، موضوعات مرتبط با طرح هادی، بهسازی جاده روستایی و سایر موارد ازجمله مسائل و دغدغه‌های مردم روستای اروانه است که رسیدگی به آنها باید مدنظر قرار گیرد.

فرماندار سرخه ادامه داد: بالغ‌بر چهار میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف منابع طبیعی، میراث فرهنگی، بنیاد شهید، آبفا و جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۱ در روستای اروانه هزینه شده است.

کرمانی اضافه کرد: چهار میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب شرکت امور منابع آب برای لایروبی رودخانه روستای اروانه از محل سفر ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱، بالغ‌بر ۷۱۳ میلیون تومان اعتبار واریزی به دهیاری روستای اروانه انجام شده است.

فرماندار سرخه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز تاکنون بالغ‌بر ۵۹۵ میلیون تومان اعتبار به دهیاری روستای اروانه تخصیص پیدا کرده است.

کرمانی خاطرنشان کرد: با مساعی تمامی بزرگواران و دستور استاندار سمنان بقیه مسائل و مشکلات روستا نیز برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف، امام جمعه سرخه نیز در این مراسم اظهار کرد: حضور و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان با مردم روستا و پیگیری امور و گره‌گشایی از مشکلات مردم، کار بسیاری پسندیده و خوب است که با نتیجه و ثمر همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این مهم امید، انگیزه و تلاش را در روستای اروانه و منطقه افزایش خواهد داد، خاطرنشان کرد: کارهای خدمت‌رسانی معمول به مردم استان سمنان به برکت نظام جمهوری اسلامی و مسؤولان استان در تراز بالایی در حال انجام است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار