تابناک هرمزگان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در هفته پایانی آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ 06 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان گفت: قصه و قصه گویی پلی است برای ارتباط بین نسل‌ها و انتقال مفاهیم و مضامین اخلاقی و دریافت گوهر گرانبهای سنتها و آداب و رسوم در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌ عنوان یکی از متولیان امر فرهنگ و هنر و ادب در حوزه‌ی کودک و نوجوان همواره تلاش کرده‌است تا این ابزار ارزشمند تربیتی را حفظ و تقویت کرده و آن را گسترش دهد و برای نیل به این اهداف تاکنون بیست و چهار دوره جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی را برگزار کرده است.
 وی افزود: با اعلام فراخوان بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در شهریورماه علاقمندان به قصه و قصه گویی در این رویداد بزرگ فرهنگی ثبت نام کردند.
وی از استقبال بی نظیر علاقمندان به قصه و قصه گویی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: تا کنون تعداد ۳۵۹ نفر در پالایش اولیه در محورهای عنوان شده در شیوه نامه ثبت نام نموده اند که تعداد ۲۷۸ نفر از سراسر استان به مرحله کتابخانه ای کانون پرورش فکری راه پیدا کرده اند و پس از داوری و پالایش و جشن های کتابخانه‌ای، قصه گویان به مرحله استانی راه می یابند که آمار راه یافته ها به مرحله استانی پس از اتمام مرحله کتابخانه ایی اعلام میگردد.
مدیرکل کانون پرورش فکری هرمزگان اعلام کرد: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در هفته پایانی آبان ماه تاریخ های ۲۸تا ۲۹ ام به مدت دو روز برگزار خواهد شد.
پشتکوهی اسامی داوران و ناظران در برنامه اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی را به شرح زیر اعلام کرد: مژده دستوری ناظر، فاطمه غفاری سروستانی داور استانی، آرزو حقیقی داور استانی ، سوسن حیاتی داور استانی ، اسدالله نوروزی داور آیین سنتی و طلعت کمال زاده به عنوان داور زبان اشاره.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار