بررسی آخرین وضع راه‌های ارتباطی مناطق سیل‌زده و آبگرفتگی برخی جاده‌های استان‌ سمنان، به رانندگان هشدار می‌دهد که بیشتر مراقب باشند.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 08 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، بر اثر بارش‌های شدید، جاری شدن سیلاب و رانش زمین در برخی مناطق، شماری از محور‌های مواصلاتی کشور مسدود یا دچار آبگرفتگی و لغزندگی سطح محور شده است.

پلیس راه گزارش داد که در حال حاضر، ۲ محور گرگان به توسکستان و شاهرود و جاده آزادشهر به خوش‌ییلاق و شاهرود برای تردد به استان‌های خراسان شمالی و سمنان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

محور اولنگ در شهرستان رامیان استان گلستان به استان سمنان بر اثر بارش‌های رگباری و رانش زمین و ریزش سنگ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بررسی آخرین وضع راه‌های ارتباطی مناطق سیل‌زده و آبگرفتگی برخی جاده‌های استان سمنان، رانندگان را به رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به مخاطرات جاده‌ای در این شرایط ملزم می‌کند.

به گزارش فارس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان هم شب گذشته گفته بود که بر اثر جاری شدن سیلاب در کالپوش، یک بانوی ۴۰ ساله مفقود شده و این سیلاب علاوه بر تخریب برخی منازل، به زیرساخت‌ها و ابنیه هم آسیب رسانده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم پیش‌تر از استقرار ۳۲ تیم امدادی در مناطق سیل‌زده شهرستان میامی خبر داده بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار