مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به لحاظ استاندارد در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 09 November 2023

قرار داشتن کرمانشاه در وضعیت مطلوب به لحاظ استانداردبه گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، عزیز نوری عصر امروز (پنجشنبه ١٨ آبان ماه) در همایش یکصدمین سالگرد تأسیس سازمان ملی استاندارد و گرامیداشت روز ملی کیفیت که در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل استاندارد کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه استاندارد استان کرمانشاه قدردانی می‌کنیم که فرهنگسازی استانداردها را در استان انجام می‌دهند و ٢ بار به عنوان دستگاه برتر معرفی شدند.

وی افزود: آنچه که باید به آن توجه ویژه داشت «بهره‌وری» است، مسیر بهره‌وری از کانال و دالان استاندارد می‌گذرد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر مایل هستیم دستگاه‌های ما دستگاه بهره‌وری باشند باید به سمت استانداردسازی برویم و استانداردسازی را به طور ویژه پیگیری کنیم.

وی گفت: آنچه لازمه بهره‌وری است آموزش ایزوی ٩٠٠١ و ٢٠١۵ است که از مجموعه استاندارد تقاضا داریم این آموزش‌ها را به صورت گسترده در ادارات کل استان کرمانشاه ترویج کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: مطمئن ترین مسیر توسعه کشور استاندارد است لذا خواهش دارم از نیروهای آموزش دیده فنی و حرفه‌ای به دلیل طی مردن آموزش‌های استانداردی که در اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای دیدند استفاده کنند.

وی ابراز کرد: زمانی که نیرویی خود آموزش استاندارد دیده است می‌تواند کالا و خدماتی را ارائه کند که استاندارد است.

نوری بیان کرد: از جمله اهداف استاندارد پایداری نظام صنعت و اصناف است زمانی اصناف ما اجناس استاندارد را تولید کنند به آرامش روحی و روانی خانواده‌ها کمک می‌کنند و خانواده‌ها به سمت کالاهای استاندارد پیش می‌روند.

نوری تأکید کرد: در دنیا آور یکی از شاخص‌های مهم یک کشور را در توسعه و پیشرفت مثال بزنند بحث سمت و سوی آن کشور به استاندارد است.

وی عنوان کرد: استان کرمانشاه از این منظر در وضعیت مناسبی است لذا موضوع استاندارد را باید به عنوان ضروریات زندگی است و فکر ما هم باید به سمت استانداردسازی برود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار